.Default.reDropDownBody { min-width: 60px; }
چهارشنبه, 23 آبان 1397
  • En
عنوان : مراحل انجام انتخاب واحد نیمسال دوم 93 - 92
کد خبر : ۱۷۴۹۲
تاريخ :
 ۱۳۹۲/۱۱/۰۵ 
ساعت : ۹:۴۱:۸

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

  

اطلاعیه مهم چگونگی انتخاب واحد دانشجویان

نکات ضروری:

1- کلیه دانشجویان ملزم به رعایت زمانبندی تعیین شده برای انتخاب واحد می باشند . در وصورت عدم رعایت زمانبندی به هر دلیل، انتخاب واحد آنها حذف خواهد گردید.

2- اطلاعیه های درج شده روی صفحه اول لاگین خود را با دقت مطالعه نمایید .

- جهت جلوگیری از محدودیتهای مالی، لطفا به هیچ عنوان در مدت انتخاب واحد از لاگین خود خارج نشوید.

مراحل انجام انتخاب واحد:

- ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه سیدا شوید. در صورت عدم ورود به سامانه، به ساختمان آموزش واحد رایانه جهت رفع مشکل مراجعه نمایید.

- در صورت بدهکاری ابتدا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایید.

- هنگام مشاهده میز کار، امور اننتخاب واحد را کلیک کرده و گزینه انتخاب واحد/ حذف و اضافه را انتخاب نمائید.

- در جدول نشان داده شده لیست دروس و گروه های ارائه شده برای ترم جاری را مشاهده کنید، با انتخاب هر کدام و ثبت آن موفق به اخذ آن درس خواهید شد.

- دانشجویان محترم شبانه جهت مجوز انتخاب واحد، می بایست بدهی های معوقه خود و همچنین شهریه ثابت ترم جاری و خدمات رفاهی را پرداخت نمایند.

نحوه ی پرداخت شهریه دروس انتخابی:

- در میز کار خود، امور شهریه را انتخاب کرده و پرداخت الکترونیکی شهریه را انتخاب نمائید.

نحوه ی پرداخت شهریه خدمات رفاهی (مبلغ 35000 تومان)

- در میز کار خود، امور خوابگاه را انتخاب کرده و پرداخت الکترونیکی خوابگاه را انتخاب نمائید. (در صورت بروز مشکل با شماره 55013100 تماس بگیرید.)

- تبصره ی مهم:
 دانشجویان شبانه ورودی مهر 92 می بایست به صورت پرداخت فیش به شماره حساب     281966391  بانک تجارت اقدام نمایند.

توجه توجه

- در صورت مشکل مربوط به امور شهریه به خانم سلطانی در واحد حسابداری مراجعه نمائید و یا با شماره 55005194 تماس بگیرید.

- در صورت مشکل مربوط به امور انتخاب واحد به کارشناس آموزش یا مدیر گروه رشته خود مراجعه نمائید.

- درصورت عدم مشاهده دروس جهت انتخاب دروس به کارشناس آموزش خود مراجعه نمایید.

- کلیه دانشجویان در حذف و اضافه مجاز به حداکثر 2 درس حذف و 2 درس اضافه می باشند. ( تغییر گروه شامل یک حذف و یک اخذ می باشد )  توصیه می شود به این محدودیت در انتخاب واحد توجه شود .

- کلیه دانشجویان روزانه ورودی مهر 91 به بعد، در صورت عدم کسب نمره قبولی در هر درس و یا حذف درس در ترم گذشته، برای انتخاب همان واحد، ملزم به پرداخت شهریه می باشند .

- حداقل واحد انتخابی 14 واحد می باشد.

- با توجه به اضافه شدن سرورهای وب دانشکده، از بیرون دانشکده با سرعت بالاتر امکان انجام انتخاب واحد می باشد، لذا دانشجویان نیازی به مراجعه حضوری به دانشکده جهت انجام مراحل انتخاب واحد نخواهند داشت.

- درصورت واریز شهریه و کسر از موجودی حساب ، چنانچه دانشجو همچنان با مشکل بدهکاری مواجه شد " تراکنش ناموفق انجام گرفته است" و مبلغ به حساب برگردانده خواهد شد . لذا بایستی پرداخت شهریه مجددا انجام گردد .

- مهلت واریز شهریه انتخاب واحد 3 روز کاری یا 72 ساعت می باشد.


 


نمایش تعداد بازدیدها : 2206

بازگشت           چاپ چاپ         
 

DOURAN Portal V4.0.0.0

V4.0.0.0