همکاری مشترک شرکت کاریز اعتماد با دانشکده و حمایت از اساتید و دانشجویان صاحب ایده

۰۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۱ کد : ۵۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۱۵
همکاری مشترک شرکت کاریز اعتماد با دانشکده و حمایت از اساتید و دانشجویان صاحب ایده

بخش خبری روابط عمومی دانشکده_ نشست اساتید و مدیران گروه های آموزشی دانشکده با نماینده مرکز شتاب دهنده کاریز اعتماد، مهندس فراهانی، روز شنبه 5/7/97 با حضور خانم مهندس گرد، رئیس دانشکده و معاونین ایشان در سالن شورا، برگزار گردید.

 

در ابتدای این جلسه، حاضرین در خصوص چگونگی تعامل این شرکت با دانشگاه، برگزاری کارگاههای آموزشی، نحوه ی حمایت و پشتیبانی شرکت از ایده های جدید و  نیاز روز، مشاوره، تأمین سرمایه، اعطای وام های دانشجویی به دانشجویان کارآفرین و ارتباط دانشگاه با صنعت، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه مهندس گرد اظهار داشت: با این اقدام می خواهیم از شعار به عمل برسیم. امروز نیازمند این هستیم که آنچه را دغدغه اش را داشتیم به ثمر برسانیم. دانشگاه فنی وحرفه ای به عنوان دانشگاه نسل سوم، باید بتواند در بازار رقابتی حرفی برای ارائه داشته باشد. چون مأموریت متفاوت دارد و از هیأت علمی فنی برخوردار است و اینکه دروس ما صرفاً تئوری نمی باشد و در این راستا باید بتوانیم از اساتید و دانشجویان خلاق و صاحب ایده بهره مند شویم.

رئیس دانشکده با بیان اینکه ما اولین مجموعه آموزشی کل کشور بودیم که درس کارآفرینی را ارائه دادیم، تصریح کرد: باید این فضای سکون شکسته شود، من افق بزرگی برای این مجموعه می بینم . ما فضا و امکانات داریم بنابراین از جایی باید حرکتها را آغاز کنیم و اساتید و دانشجویان خلاق و فعال را به این حلقه وصل نماییم و با ایجاد انگیزه و بستر سازی، گام های کوچک، زیبا و سبک برداریم و با قوت و قدرت به ثمر برسانیم که با این رویکرد این شرکت را پشتوانه ای خوب می دانم.

گفتنی است در این جلسه مفاد تفاهم نامه ی بین دانشکده و شرکت کاریز اعتماد، در دستور کار، قرار گرفت.

شایان ذکر است کاریز اعتماد مجموعه‌ای خلاق و توانمند است که در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و  تسهیل فرایند تجاری‌سازی ایده‌ها و تبدیل آن‌ها به کسب‌ و‌ کارهای نوپا، با هدف شراکت در سهام‌ آن‌‌ها در راستای آموزش، مشاوره، تامین سرمایه، اعطای وام‌های دانشجویی به دانشجویان کارآفرین، پتانسیل سنجی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک بین مراکز دولتی و صنعتی با دانشگاه، فعالیت می‌کند.

 

نظر شما :