نشست مجازی پنجمین دوره اتحادیه و انتخابات شورای مرکزی

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۴ کد : ۸۰۲۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۸
مجمع عمومی سالانه و انتخابات شورای مرکزی اتحادیه علمی دانشجویی طراحی پارچه،لباس، دوخت و پوشاک، به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی با همت واحد فرهنگی برگزار شد.

مجمع عمومی سالانه و انتخابات شورای مرکزی اتحادیه علمی دانشجویی طراحی پارچه،لباس، دوخت و پوشاک، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی و همت واحد فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی با حضور  دبیران،کارشناسان و اساتید مشاور انجمن های علمی طراحی دوخت،پارچه و لباس مراکز فنی و حرفه ای کشور برگزار شد. 
 
دکتر زارعیان؛ رئیس دانشکده دکتر شریعتی، ضمن اعلام حمایت خود، همکاران و دانشجویان از مردم مظلوم غزه و جبهه همبستگی در محکوم کردن نسل کشی در فلسطین، روز معلم و هفته آموزش را تبریک گفت و رسالت انجمن های علمی طراحی دوخت،پارچه و لباس در جامعه و فعالیت های صورت گرفته را تبیین نمود. 
در ادامه  دکتر جلیلی؛ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای و  دکتر امینی نسب؛ معاون  مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه به ایراد سخنرانی پرداختند وجنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی را محکوم کردند. 
 در ادامه نشست دکتر بابایی؛ رئیس دانشکده ولیعصر (عج) و استاد مشاور اتحادیه ضمن حمایت از مردم فلسطین، گزارش فعالیتهای دوره قبل اتحادیه را  ارائه و به اهمیت انجمن های علمی و لزوم همکاری و مشارکت با اتحادیه تاکید کرد.

بخش پایانی نشست  ارائه پاور فعالیتهای اتحادیه و پاور معرفی نامزدهای انتخابات شورای مرکزی  برگزاری انتخابات به صورت مجازی بود .


نظر شما :