نشست مجازی پنجمین دوره اتحادیه و انتخابات شورای مرکزی

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۴ کد : ۸۱۳۳ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۴۶

نشست مجازی پنجمین دوره اتحادیه و انتخابات شورای مرکزی                                     مجمع عمومی سالانه و انتخابات شورای مرکزی اتحادیه علمی دانشجویی طراحی پارچه،لباس، دوخت و پوشاک، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی و همت واحد فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی و با حضور  دبیران،کارشناسان و اساتید مشاور انجمن های علمی طراحی دوخت،پارچه و لباس  مراکز فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.
 
این نشست با سخنرانی رئیس محترم دانشکده دکتر شریعتی ، سرکارخانم دکتر زارعیان و اعلام حمایت ایشان و همکاران و دانشجویان از مردم مظلوم غزه و جبهه همبستگی در محکوم کردن نسل کشی در فلسطین آغاز شد. ایشان روز معلم و هفته آموزش را تبریک گفته ورسالت انجمن های علمی طراحی دوخت،پارچه و لباس در جامعه و فعالیت های صورت گرفته  را تبیین نمودند.
در ادامه جناب آقای دکتر جلیلی معاون محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای و جناب آقای دکتر امینی نسب معاون محترم مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه به ایراد سخنرانی پرداختند همچنین جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی را محکوم کردند.
سخنرانی خانم دکتر بابایی رئیس محترم دانشکده ولیعصر (عج) و استاد مشاور اتحادیه با حمایت از مردم فلسطین آغاز شد. سپس گزارش فعالیتهای دوره قبل اتحادیه  ارائه شد.اهمیت انجمن های علمی و لزوم همکاری و مشارکت با اتحادیه ازدیگر سخنان ایشان بود. بخش پایانی  نشست همراه با ارائه پاور فعالیتهای اتحادیه و پاور معرفی نامزدهای انتخابات شورای مرکزی  برگزاری انتخابات به صورت مجازی بود


نظر شما :