معرفی معاونت
معاون اداری ، مالی و مدیریت منابع: آقای علی زارعی
اهم شرح وظایف سازمانی این حوزه :
1- اجرای کلیه مصوبات، مقررات و آئین نامه های ابلاغی از سوی حوزه ستاد دانشگاه و رئیس دانشکده و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
2- اجرای آئین نامه ها و دستور العمل ها ودستور جلسات مرتبط با حوزه معاونت
3- ارائه گزارش های توجیهی لازم به رئیس دانشکده در خصوص وظایف مربوط به واحد های تحت نظر
4- پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمتهای مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست دانشکده
5- نظارت بر واحدهای تابعه به منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آنها
6- برنامه ریزی، تنظیم فعالیتها و پیشنهاد بودجه سالیانه معاونت مطابق با اولویتهای دانشکده
7- همکاری با سایر معاونت ها جهت حسن اجرای برنامه های مرکز
8- نظارت بر اجرای قوانین و مقررات عمرانی،اداری،مالی،معاملاتی،استخدامی و تشکیلاتی ابلاغی از حوزه ستاد دانشگاه و رئیس دانشکده در کلیه واحد ها
9- تهیه و تنظیم بانک اطلاعات پرسنلی در مرکز به منظور برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تلاش برای ارتقاء سرمایه انسانی از طریق آموزش های لازم
10-تهیه برنامه نیاز سنجی آموزشی کارکنان مرکز منطبق بر دستور العمل ها و همسو و هماهنگ با سیاستهای ابلاغی حوزه ستاد در دانشکده
11- نظارت و اتخاذ تدابیر لازم به منظور بهبود وضعیت رفاهی کارکنان
12- انجام امور مربوط به حقوق و مزایا، دستمزد کارکنان و اعضای هیات علمی و مدرسین هماهنگ با حوزه ستاد دانشگاه
13- نظارت بر تنظیم، نگهداری و رسیدگی به حسابهای مرکز بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی از حوزه ستاد دانشگاه
14- نظارت بر هزینه کرد اعتبارات اعم از جاری وعمرانی مرکز و ارائه گزارشات لازم به رئیس دانشکده
15- نظارت و کنترل بر ایجاد منابع درآمدی مرکز و ارائه گزارش لازم به مراجع ذی ربط
16- تلاش در ایجاد منابع درآمدهای جدید برای مرکز
17- ارائه گزارش دوره ای از هزینه کرد اعتبارات ابلاغی به رئیس دانشکده
18- اجرای مققرات و نظارت در خصوص نیازهای تدارکاتی و پشتیبانی دانشکده
19-بررسی و اعلام نیازهای فضاهای کالبدی مورد نیاز مرکزبه رئیس دانشکده
20- اجراء و نظارت بر نگهداری ، تعمیر ساختمانها ، وسایط نقلیه دانشکده
21- نظارت بر عقد کلیه قرارداد های مرتبط با مرکز با هماهنگی حوزه ستاد دانشگاه
22- بررسی شرایط احراز مشاغل پرسنل از لحاظ نوع فعالیت و پست محوله با هماهنگی و نظارت حوزه ستاد دانشگاه
23- انطباق و اجرای کلیه آئین نامه ها و بخشنامه های استخدامی صادره از سوی حوزه ستاد با کلیه درخواستهای استخدامی در جهت یکپارچی نظام استخدامی
24- اجرای کلیه قوانین و مقررات ، آئین نامه ها و دستور العمل های انضباطی و رسیدگی به تخلفات مطابق دستورالعمل مربوط و مقررات موضوعی
25-اتخاذ تمهیدات لازم جهت تامین سوخت، آب و برق، حفظ وسایل، تجهیزات تاسیساتی ،حرارتی ، ارتباطی و ملزومات اداری
26- نظارت مستمر بر حفظ و نگهداری کلیه اموال مرکز شامل منقول و غیر منقول و نیز ارائه گزارشات ادواری و موردی جهت ارائه به حوزه ستاد دانشگاه و سایر مراجع
27- انجام هماهنگی لازم مداوم با معاونت اداری،مالی و مدیریت منابع دانشگاه جهت ارائه بودجه پیشنهادی ، گزارش عملکرد،اطلاعات ادواری و موردی، مبادله بودجه تفضیلی سالیانه پیشنهدی و موافقتنامه تفصیلی سالیانه
28- ساماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت واختیارات مجموعه تحت سرپرسی