شرح وظایف اداره امور اداری
1- اجرای سیاست ها و خط مشی های مرکز در زمینه مربوط به امور اداری ، استخدامی و کارگزینی همسو با حوزه ستاد دانشگاه
2- مطالعه و بررسی اولیه پرونده متقاضیان انتقال یا ماموریت به مرکز جهت ارائه و طرح در هیات اجرائی منابع انسانی حوزه ستاد دانشگاه
3- رسیدگی به امور رفاه، بیمه و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم با هماهنگی حوزه ستاد دانشگاه
4- رسیدگی و انجام امور مربوط به پیش بینی و نیاز سنجی نیروی انسانی مورد نیاز مرکز برای ارائه به حوزه ستاد دانشگاه
5- جذب و بکار گیری نیروی انسانی مرکز در راستای اجرای مقررات و دستور العمل های ابلاغی از سوی حوزه ستاد دانشگاه
6- کنترل و نظارت بر امر حضور و غیاب کارکنان مرکز و طراحی سیستم های مکانیزه حضور و غیاب
7- انجام امور استخدامی و صدور احکام کارکنان مرکز با رعایت قوانین و مقررات استخدامی و آئین نامه های مربوط ابلاغی از سوی حوزه ستاد دانشگاه (در صورت تفویض اختیار از سوی حوزه ستاد دانشگاه)
8- اجرای قوانین و مقررات ، آئین نامه ها و دستور العمل های انضباطی مورد عمل و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستور العمل های مربوط جاری و ابلاغی از سوی حوزه ستاد دانشگاه
9- تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات و مشخاصت کارکنان مرکز و به روز نمودن آنها جهت ارائه گزارشات لازم به حوزه ستاد دانشگاه
10- انجام اقدامات لازم به منظور ارزشیابی عملکرد سالیانه کارکنان و مدیران مرکز همسو با بخشنامه های ابلاغی از سوی حوزه ستاد دانشگاه
11- دریافت، ثبت ، توزیع و ارسال کلیه نامه های وارده و صادره مرکز.