کد تخفیف ۴۰٪ شرکت در آزمون ورودی طرح ملی استعدادیابی و توان‌افزایی راهبران کارآفرین آینده

۰۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۸ کد : ۱۵۸۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۶۷۸

طرح «استعدادیابی و توان‌افزایی راهبران کارآفرین آینده» با هدف ایجاد ۲۰۰۰ کسب و کار ارزش آفرین با مشارکت دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه صنعتی شریف، در راستای شکوفایی استعدادهای دانشجویان برگزار می‌شود.
این طرح از طریق برگزاری آزمون جامع در سطح ملی بین نوجوانان و جوانان در سنین 13 سال به بالا برای ورود به باشگاه کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به اجرا در می‌‌آید. این آزمون براساس تست‌های معتبر جهانی در زمینه‌های کارآفرینی و اشتغال زایی طراحی شده و اساتید بزرگ ایران آن را بازنگری و تکمیل کرده‌اند.

با انعقاد تفاهم‌نامه صورت گرفته بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه صنعتی شریف، تسهیلات ویژه‌ای برای دانشجویان دانشگاه جهت شرکت در این آزمون در نظر گرفته شده است. 
بر این اساس پنجمین دوره این آزمون در تاریخ نهم اسفند ماه سال جاری در مراکز مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس و ۴ مرکز از تهران برگزار خواهد شد و کلیه دانشجویان و کارکنان این مراکز می‌توانند با دریافت کد تخفیف 40 درصدی که از طریق پیام کوتاه برای هر فرد ارسال خواهد شد تا پنجم اسفند به سایت شریف استار به آدرس www.sharifstar.com مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام نمایند. همچنین اطلاعات تکمیلی در این خصوص از طریق همین سایت در دسترس است.
 

 

همکار/دانشجوی گرامی
کد تخفیف ۴۰٪ شرکت در آزمون ورودی طرح ملی استعدادیابی و توان‌افزایی راهبران کارآفرین آینده
  shariaty405
ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر
sharifstar.com

کلید واژه ها: کد تخفیف ۴۰٪ شرکت در آزمون ورودی طرح ملی استعدادیابی و توان‌افزایی راهبران کارآفرین آینده


نظر شما :