پیام تبریک هیئت‌رئیسة دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۸ کد : ۳۳۳۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۹۶

هفته ملی مهارت فرصتی برای آحاد جامعه است تا با بازنگری در اندیشه برای آینده و به یاری نقش مهارت و فن در ایجاد اشتغال مطلوب و مؤثر و گذران زندگی به نحوی که انسان را در مسیر کمال قرار دهد، آشنا شوند. بی شک، دانشگاه‌های کشور در تحقق این امر و همسو با شعار سال مقام معظم رهبری و اهتمام بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» رسالت خظیر بر عهده دارند.

امروزه تولید و اشتغال دغدغة جامعه و جوانان است، لذا می‌بایست بسترهای آموزش مهارت‌محور به خوبی فراهم گردد و دولت در این زمینه سرمایه‌گذاری نماید.

هیئت‌رئیسة دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن تبریک ششم مرداد‌ماه، روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و هفتة ملی مهارت به همة دست‌اندرکاران این امر از تمامی تلاشگران عرصة مهارت‌آموزی قدردانی می‌نماید. امید است با توسعه و بسط آموزش‌های عالی مهارتی در کشور و حمایت دستگاه‌های اجرایی و توجه بیشتر جوانان به ظرفیت‌سازی این آموزش‌ها بتوانیم در کاهش درد و رنج حاصل از بیکاری و پویایی اقتصاد گام برداریم.

کلید واژه ها: پیام تبریک هیئت‌رئیسة دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای


نظر شما :