اطلاعیه‌ درخصوص اعلام تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۴/۰۵
۰۶ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۵ کد : ۵۱۲۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۴۷

پیرو اطلاعیه‌ مورخ 1401/03/29 در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 و انتشار دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضیان می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (1401/04/05) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه مورخ 1401/04/09 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام نمایند. 

در ضمن، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند. 

شایان ذکر است درصورت وجود اصلاحیه برای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون موضوع در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

کلید واژه ها: ثبت ثبت انتخاب ثبت انتخاب رشته انتخاب انتخاب رشته رشته اقدام اقدام نمایند آزمون


نظر شما :