همزمان با برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۱ به صورت حضوری؛

بازدید تیم‌‌‌های نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت از دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور

۳۱ تیم نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با تأکید دکتر عرفان خسرویان و بر اساس شاخص‌های نظارتی ویژه «برگزاری امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰» در تیم‌هایی جداگانه از دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور بازدی
۰۶ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰ کد : ۵۱۳۰ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۵۷

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، پیرو تأکید دکتر خسرویان، ریاست عالی دانشگاه، مبنی بر نظارت دانش‌محور بر برگزاری امتحانات پایانی در دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور و به‌منظور اهتمام و نظارت جدی بر اجرای مصوبات دانشگاه، مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای شاخص‌های نظارتی را تدوین و اعزام ناظران را در دستور کار قرار داد. متعاقب آن، تیم‌های نظارتی متشکل از مدیران‌کل و معاونین دفاتر و ادارات و نمایندگان استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، در قالب 31 تیم جداگانه، از دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در 31 استان بازدید به عمل آوردند. این بازدیدها در بازه زمانی یک هفته از تاریخ 28 خردادماه لغایت 1 تیرماه انجام شد و 35 نفر در قالب 31 تیم مسئولیت بازدیدهای استانی را بر عهده داشتند.

در این بازدیدها ناظران اعزامی در جریان کامل نحوه برگزاری امتحانات حضوری و برخط قرار گرفتند.

گفتنی است این شیوه نظارت بر عملکردها در این وسعت برای دومین بار است که با مدیریت و پیگیری مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه صورت می‌پذیرد، اولین بار در 17 فروردین ماه سال جاری مرکز نظارت دانشگاه در راستای اهتمام به حضوری شدن جریان آموزش در کلاس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت گسترده و مدون از همه مراکز سراسر کشور (181 مرکز) بازدید و فرصت‌ها و موانع را احصا کرد. بازدید از امتحانات حضوری با هدف ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی و فنی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز با استقبال رؤسای مراکز و دانشجویان مواجه گردید.

 


نظر شما :