با حضور دکتر خسرویان؛

پژوهشکده شهید عباس دانشگر در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر اصفهان افتتاح شد

۰۷ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۷ کد : ۵۱۴۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۵۰۶
در دومین روز از سفر استانی دکتر خسرویان به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، پژوهشکده شهید عباس دانشگر در محل دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر افتتاح شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در مراسم افتتاحیه این پژوهشکده با اشاره به فعالیت‌های شهید احمدی روشن گفت: رسالت بسیج دانشجویی تربیت افراد ملی است. و موجب خرسندی است که نقشه راه صنعت را دانشجویان بسیجی در اختیار دارند و دانشجوی بسیجی می‌تواند صنعت، اقتصاد و انرژی کشور را حرکت دهد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: از دانشجوی بسیجی انتظار می‌رود مسائل و مشکلات کشور را بداند و در جهت تحقق بیانیه گام دوم، سند اسلامی شدن و شعار سال عمیق فکر کند.

دکتر خسرویان همچنین ضمن بازدید از محل احداث آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر در جریان مسائل و مشکلات موجود با حضور خیر مجموعه، آقای مسعود باقری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور پس از مراسم افتتاح پژوهشکده، در نشست هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان حضور یافت. در این نشست، پیرامون مسائل گوناگون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

گفتنی است فرمانده ناحیه دانشجویی استان اصفهان؛ فرمانده قرارگاه شهید خرازی؛ هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده و جمعی از دانشجویان بسیجی از حاضرین در جلسه افتتاحیه پژوهشکده شهید عباس دانشگر بودند.

لازم به ذکر است این پژوهشکده با پیروی از شعار سال به منظور مشارکت و بهره‌برداری از توانایی‌های پژوهشی و ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های علمی تحقیقاتی و توسعه فعالیت‌های آموزشی در راستای ایجاد هماهنگی و رفع نیازهای علمی، همچنین توسعه دوجانبه بین دانشگاه و بسیج در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر تأسیس شد.

خدمات ارائه‌شده در پژوهشکده شهید عباس دانشگر شامل تدوین و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، حمایت از تجاری‌سازی، تولید محصولات دانش‌بنیان و رفع نیازهای کشور می‌باشد.


نظر شما :