اطلاعیه شماره ۲ ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی پیوسته

۰۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۶ کد : ۵۵۲۶ اطلاعیه ها اطلاعیه های آموزش
تعداد بازدید:۱۵۶۸۵

اطلاعیه شماره 2 ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی پیوسته
1. زمان ثبت نام اینترنتی از روز دوشنبه 4/7/1401 ساعت 16 الی شنبه 9/7/1401 می باشد.
2. ثبت نام از طریق سایت https://r.tvu.ac.ir/ می باشد.
3. جهت ورود از کد ملی، شماره داوطلبی سازمان سنجش و تاریخ تولد به صورت کامل(11/05/1380) استفاده نمایید.
4. ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک مورد نیاز، روز یکشنبه 10 مهر ماه می باشد، مراجعه جهت ثبت نام بر اساس حروف الفبا به شرح زیر می باشد:
•  نام خانوادگی الف تا سین از ساعت 8 الی 11
•  نام خانوادگی شین تا ی از ساعت 11 الی 14
5. پذیرفته شدگان نیمسال اول( مهر 1401) می بایست تا 31/6/1401 موفق به اخذ مدرک دیپلم و یا مدرک کاردانی تا 30/7/1401 شده باشند.
6. پذیرفته شدگان نیمسال دوم( بهمن 1401) می بایست تا 30/11/1401 موفق به اخذ مدرک دیپلم و یا مدرک کاردانی تا 30/11/1401 شده باشند.
7. ثبت نام نهایی زمانی خواهد بود که کلیه مدارک اعلام شده به دانشکده تحویل داده شده باشد.
8. جهت تحویل مدارک حضور شخص دانشجو الزامی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته:
1. مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir  و درخواست تاییدیه کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل تحصیل از گزینه "سوابق تحصیلی" برای دانشگاه محل پذیرش خود و ارائه کد پیگیری به کارشناس مربوطه هنگام ثبت نام حضوری
تذکر1:برای فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمی باشد و صرفاً از طریق سایت اعلام شده اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی نمایند.
تذکر 2: فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.
2. ارائه اصل دیپلم ( نظام قدیم آموزش متوسطه) ، اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (نظام آموزشی سالی واحدی) ، اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه ( نظام آموزشی جدید 6.3.3)
3. ارائه کارنامه تحصیلی نظام قدیم با قید معدل کتبی و ممهور شده ( نظام قدیم آموزش متوسطه)، اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (نظام آموزشی سالی واحدی) ،  اصل کارنامه تحصیلی 3 سال آخر دبیرستان( نظام آموزشی جدید 6.3.3)
4. اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه 2 سری
5. کپی کارت ملی(پشت و رو) یا رسید ثبت نام کارت ملی 2 سری
6. عکس پرسنلی پشت نویسی شده 3*4   6 عدد
7. تکمیل فرم شماره 3 و 4 و 5 دستورالعمل ثبت نام سنجش
8. پرینت و تحویل کارنامه تکمیل شده سلامت روان به آدرس  http://portal.saorg.ir/mentalhealth    و سلامت جسم به آدرس  http://portal.saorg.ir/physicalhealth     
9. ارائه اصل و کپی کارت شاهد ، جانبازی یا آزادگی جهت تکمیل پرونده و بهره مندی از خدمات مربوط ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

اداره آموزش
دانشکده دکتر شریعتی تهران
2/7/1401
 

کلید واژه ها: اطلاعیه آموزش


نظر شما :