افتتاح دفتر همکاری‌های مشترک علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در لبنان

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۶ کد : ۶۱۹۷ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۳۱
با حضور دکتر خسرویان در لبنان، دفتر همکاری‌های مشترک علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آن کشور افتتاح شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در سفر دکتر خسرویان به لبنان، آیین افتتاح دفتر همکاری‌های مشترک علمی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، رؤسای شعبات الآفاق و جمعی از استادان و کارکنان الآفاق در آن مؤسسه برگزار شد. تأسیس این دفتر با هدف تسهیل امور همکاری‌های دو طرف در دفتر مرکزی مؤسسه الآفاق در بیروت صورت گرفت و توسط رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دکتر فادی ناصر، رئیس مؤسسه الآفاق افتتاح شد.

دکتر خسرویان افتتاح این دفتر را نقطه عطفی در توسعه همکاری‌های طرفین دانست و ضمن ابراز امیدواری از تحقق این رویداد اظهار کرد: این امر باعث تسهیل و سرعت بخشیدن به همکاری‌های دوجانبه، افزایش دانشحویان اعزامی لبنانی به دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیز گسترش همکاری‌ها در حوزه علم و فناوری می‌شود.

دکتر فادی ناصر نیز ضمن ابراز خرسندی از این حرکت مؤثر، افتتاح این دفتر را نشانه عزم جدی طرفین برای توسعه همکاری‌ها در زمینه علم و فناوری برشمرد و خاطرنشان کرد: ما و دانشگاه فنی و حرفه‌ای اهداف مشترکی را دنبال می‌کنیم و افتتاح این دفتر افق جدیدی در همکاری‌های علم و فناوری برای هر دو طرف خواهد بود که می‌بایست بیش از پیش توسعه یابد.

در پایان مراسم مذکور، یادداشت تفاهم همکاری‌های علمی، آموزشی و فناوری، و برنامه اجرایی پذیرش دانشجو شهریه‌پرداز لبنانی به امضای طرفین رسید.


نظر شما :