حضور و سخنرانی دکتر خسرویان در مراسم اختتامیه «طرح توانمندسازی و بالندگی استادان هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای»

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۴ کد : ۶۲۰۵ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۴۸

دکتر خسرویان دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ضمن حضور در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی، به مناسبت مراسم اختتامیه طرح توانمندسازی و بالندگی استادان هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان عصر دوشنبه 10 بهمن 1401 با حضور در مراسم اختتامیه «دوره توانمندسازی و بالندگی استادان هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای» که طی دو روز در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت.

گفتنی است دوره توانمندسازی استادان با موضوع سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و در راستای دانش‌افزایی و آگاه‌سازی استادان با حضور دکتر قدیری ابیانه، دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک (راهبردی) و دکتر یزدان‌پناه، دانشیار جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران در بازه زمانی دو روزه به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار شد. در این دوره که اجرای آن بر عهده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بود، مدرسان با تجربه حوزه دیپلماسی به تشریح وضع موجود کشور، نیازها و توانمندی‌ها و ریشه‌های حل مشکلات و ارائه راه حل‌ها در خصوص مسائل مرتبط کشور با سیاست‌های پرداختند و استادان شرکت‌کننده با تأثیر ایفای نقش خود در ایجاد تحولات داخل و خارج کشور و مسائل روز جامعه و برخورد با سیاست‌های خارجه آشنا شدند.


نظر شما :