پیام تبریک سرپرست دانشکده شریعتی به مناسبت فرارسیدن ایام خجسته دهه فجر

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۳ کد : ۶۲۰۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۵۴

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، دکتر بسطامی سرپرست دانشکده شریعتی، با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

بسمه تعالی

«این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است.»
امام خمینی (ره)

دهه مبارک فجر، یادآور تجلی حکومت الله در روی زمین است، روزی که برنده‌ترین سلاح معنوی؛ یعنی، ایمان، پیروزی آفرید؛ که به تعبیر امام (ره): «شما پیروزید، برای اینکه خدا با شماست.»  و چه زیبا مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند که:« در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.».
دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، با  ورود حضرت امام‌خمینی(ره) به ایران ورق خورد. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.
همچنین ملت ما در عرصه‌های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و دستاوردهای غرورانگیز و مجاهدت‌های خلاقانه‌ی دانشمندان ایران از مهمترین دستاوردهای انقلاب‌اسلامی است که در سایه‌سار انقلاب شروع و به شکوفایی رسیده است.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است و لازم است دراین راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهیم.
اینک که در آستانه طلوع فجر دیگری از انقلاب هستیم که با ایام ولادت با سعادت امام علی(ع) مقارن شده است، گرامی داشته و فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و به خصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی، تبریک و تهنیت عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن ۵۷ با آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و امید است با تلاش مضاعف همچنان در عرصه علم و رو به سوی افقهای روشن حرکت کنیم و در ارتقای سطح علمی و پیشبرد اهداف ایران اسلامی مثمرثمر باشیم.

حجیه بسطامی
1401/11/11


نظر شما :