رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مراسم افتتاح سالن چندمنظوره فیروزه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران نیشابور: منابع انسانی فرهیخته، منابع طبیعی خدادادی و زیرساخت‌های خوب صنعتی در نیشابور جمع هستند و لازم است که آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در نیشابور به صورت و

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۳ کد : ۶۸۲۵ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۳۷
سالن چندمنظوره فیروزه با حضور دکتر خسرویان و هیئت همراه، دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران نیشابور افتتاح شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، سالن چندمنظوره فیروزه، دوشنبه 12 تیرماه 1402 توسط دکتر خسرویان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر نیشابور، خانم دکتر چنارانی، نماینده مردم شریف نیشابور در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و رؤسای دانشکده‌های سه گانه شهر نیشابور، رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اداری شهرستان نیشابور افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

دکتر خسرویان در ویژه برنامه مراسم افتتاح، از حضور و حمایت مسئولین استان و شهرستان از آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای نیشابور تقدیر کرد و گفت: در نیشابور همه عناصر کنار هم جمع‌اند. منابع انسانی فرهیخته، منابع طبیعی خدادادی و زیرساخت‌های خوب صنعتی و بنابراین لازم است که نیشابور به صورت ویژه دیده شود و این مهم، از دکتر خاتمی مورد انتظار است، زیرا تنوع هنرهایی که در نیشابور وجود دارد قابلیت‌های بالایی محسوب می‌شوند و نمی‌توان و نبایست به راحتی از کنارشان گذاشت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: ما در کشور باید شرایط را فراهم کنیم که نخبگان در شهرهای خودشان بمانند و قطعاً یک نخبه نیشابوری می‌تواند نیشابور را توسعه دهد.

وی خاطرنشان کرد: تمام عناصر فرهنگی، هنری، علمی و صنعت در نیشابور جمع هستند، به همین منظور نیاز است که دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و اشتغال این شهرستان تدوین کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان گفت: همه آنچه که امروز شاهد آن هستیم به برکت و مجاهدت خون شهدای عزیز است و به روح بلند امام امت درود می‌فرستم که این مسیر را برای ملت ایران گشودند.

در حاشیه افتتاح سالن چندمنظوره، از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دختر آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران نیشابور نیز بازدید به عمل آمد.  

گفتنی است سالن چندمنظوره خیرساز بوده و توسط خیر محترم، حاج آقا شفیعی در زمینی به مساحت ۳۶۰‌ متر مربع احداث شده است.


نظر شما :