دیدار هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با استاندار خراسان رضوی

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۵ کد : ۶۸۲۶ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۶۱
هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دومین روز حضور در استان خراسان رضوی، دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ با استاندار ملاقات کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان با همراهی هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ با مهندس یعقوب‌علی نظری، استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن معرفی اعضای هیئت‌رئیسه، به طور اجمال، گزارشی از عملکرد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی و دانشکده شهید منتظری مشهد ارائه کرد. سپس به تبیین مصوبات سفر استانی هیئت‌رئیسه پرداخت و گفت: پیگیری و اجرای مصوبات استانی مستلزم پشتوانه‌های مالی و افزایش بودجه است.

وی رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای را تربیت تکنیسین و کمک به اشتغال‌زایی و رونق تولید و کارآفرینی ذکر کرد و افزود: آمایش رشته‌های دانشگاهی متناسب با نیازهای صنایع استان، یکی از راه‌های برون‌رفت از معضل بیکاری جوانان و توسعه اقتصادی منطقه است.
دکتر خسرویان به عضویت درآمدن رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی در کارگروه اشتغال و برنامه‌ریزی استان را خواستار شد.

استاندار خراسان رضوی نیز ضمن عرض تبریک ایام، به ظرفیت بالای استان برای ایجاد اشتغال از طریق مهارت آموزی اشاره و بر ارتباط قوی صنعت با دانشگاه تأکید کرد.

مهندس نظری خواستار مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌های استان شد و برنامه‌ریزی برای حل مسائل را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست.


نظر شما :