دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با استاندار استان مرکزی

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۷۷۳۷ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۸۲
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، یکشنبه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار استان مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان و هیئت همراه در آغاز سفر خود به استان مرکزی، یکشنبه اول بهمن‌ماه 1402 ضمن حضور در استانداری با دکتر فرزاد مخلص الائمه، استاندار استان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
در این ملاقات، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن معرفی دانشگاه و مأموریت‌های آن از نظر ساختار، نوع آموزش، اهداف و امکانات و ظرفیت‌های بالقوه، استان مرکزی را یکی از استان‌های صاحب صنعت خواند و یکی از اهداف سفرش به استان مرکزی را حمایت از انعقاد تفاهم‌نامه‌‌های هدفمند بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و صاحبان صنایع مستقر در استان، در قالب دومین کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان این دانشگاه ذکر کرد و گفت: این کنسرسیوم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با حضور صاحبان صنعت، مدیران بخش دولتی، فعالان بخش خصوصی و افراد مؤثر در حوزه کسب و کار و اشتغال راه‌اندازی خواهد شد.
در ادامه، استاندار استان مرکزی نیز ضمن تشریح ظرفیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات برای توسعه اشتغال در این استان، بر حمایت استان از فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی به‌ویژه در حوزه اشتغال‌زایی تأکید کرد.


نظر شما :