مدیر‌کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی امور استان‌ها: بهره‌مندی از ابزار هوشمند در حیطه فعالیت‌های روابط عمومی امری اجتناب‌ناپذیر است

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۶ کد : ۸۰۶۱ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۴۸
در آستانه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات، اولین نشست مسئولین روابط‌عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه 1403، اولین نشست مسئولین روابط‌ عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور، با حضور مدیر‌‌کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی امور استان‌ها، همکاران روابط عمومی ستاد و مسئولین و همکاران روابط‌عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور در سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، آقای حاجی‌نژاد به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن خیر مقدم به مدعوین، مهم‌ترین نکات را جهت بهبود وضعیت و رسیدن به شرایط مطلوب برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد.

مدیر‌کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی امور استان‌ها، تصریح کرد: در حوزه روابط عمومی باید به روز باشیم و از تمامی ابزارهای هوشمند برای ارتقای جایگاه روابط عمومی بهره‌مند شویم.

آقای حاجی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: ما به دنبال دریافت پیشنهادات سازنده از همکاران روابط عمومی کشور هستیم و باید تولید محتوا بر اساس فعالیت‌های برجسته مراکز صورت گیرد.

مدیر‌‌کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی امور استان‌ها، در این نشست به حوزه های مستندسازی، توجه به کیفیت محتواهای تولیدی، توجه به برگزاری مناسب کنسرسیوم‌ها، شفاف‌سازی موضوعات و پاسخگویی منطقی و هوشمندانه به رسانه‌ها تأکید کرد.


نظر شما :