رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در اولین نشست مسئولین روابط عمومی دانشگاه‌های کشور: دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی سال‌های اخیر در حوزه رسانه با نسبت خوبی در صدر خبرها است

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۶ کد : ۸۰۶۲ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۴۹
دکتر خسرویان در پنل عصرگاهی اولین نشست مسئولین روابط‌عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور، سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور هیئت‌رئیسه دانشگاه و مسئولین و همکاران روابط‌عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور در سالن اجتماعات سازمان مرکزی سخنرانی کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این نشست، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و از فعالیت‌های متعهدانه همکاران روابط عمومی قدردانی کرد.

دکتر خسرویان ضمن یادآوری پیچیده شدن ارتباطات در دنیای امروز و تغییرات جهانی، بر سرعت انعکاس اخبار و به‌هنگام بودن و حضور در صحنه برای انتقال خبر تأکید کرد. وی تعامل دو طرفه با سازمان‌ها و مخاطبین آن‌ها را وظیفه اصلی روابط‌عمومی و مهم‌تر از آن، داشتن سواد رسانه‌ای دانست.

دکتر خسرویان افزود: متأسفانه در سطح جامعه ضریب اخبار جعلی و غیر صحیح بالاتر از اخبار صحیح است و روابط‌عمومی‌ها در بحث اطلاع‌رسانی خبر می‌بایست پیشگام باشند تا در حوزه خبرا شبه‌ای ایجاد نشود.

دکتر خسرویان در ارتباط با شبکه‌های اطلاع‌رسانی، و برنامه‌ها در فضای مجازی نیز به طرح مباحثی پرداخت و به مصادیقی در این رابطه اشاره کرد.

 


نظر شما :