در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی؛ برگزاری اولین نشست مسئولین روابط‌عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۲ کد : ۸۰۶۳ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۹۱
اولین نشست مسئولین روابط‌عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور، سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، مدیر‌‌کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی امور استان‌ها، همکاران روابط عمومی ستاد و مسئولین و همکاران روابط‌عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور در سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در بخش صبحگاهی مراسم، آقای حاجی‌نژاد، مدیر‌کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی امور استان‌ها ضمن تبریک ایام بزرگداشت روابط عمومی، از فعالیت‌ها و اهتمام همکاران این حوزه قدردانی کرد و به طرح مباحثی در راستای عملکرد مطلوب این حوزه پرداخت.
دوره آموزشی «کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» با تدریس دکتر امین کوشکی برگزار شد و در ادامه، نکاتی کلیدی در روابط‌عمومی توسط آقای سیف مطرح گردید.
ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اعضای هیئت رئیسه در بخش عصرگاهی مراسم حضور یافتند و پس از سخنرانی دکتر خسرویان، روابط عمومی‌های برتر از پنج دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور (خراسان رضوی، کرمان، قم، بوشهر و فارس) در حضور اعضای هیئت رئیسه مورد تقدیر قرار گرفتند.
برگزاری دوره آموزشی «اصول خبرنویسی و تکنیک‌های آن در روابط‌عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای» توسط دکتر کواشی، معاون اداره‌کل روابط عمومی، پرسش و پاسخ و تقدیر از مسئولین روابط عمومی استانی پایان‌بخش نشست مذکور بود.


نظر شما :