رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آیین بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی: فعالیت‌های روابط عمومی می‌بایست با تغییرات پرشتاب جهان امروز همسو باشد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۵ کد : ۸۰۶۸ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۰۷
آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مدیرکل وزارتی و روابط عمومی وزارت علوم، معاون روابط عمومی وزارت عتف و مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های کشور در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان ضمن حضور در جمع مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های کشور و مسئولین روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌‌ها، دهه کرامت و روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و از حضور مقام عالی وزارت در مراسم قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای سرعت تغییرات در جهان را بسیار پرشتاب ذکر کرد و همسو شدن تخصص و تجهیزات در روابط عمومی را با تغییرات کنونی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر خواند. دکتر خسرویان به اهمیت پیشرانی در خبر اشاره کرد و انعکاس اقدامات سازنده، دستاوردها و تولیدات دانشی و مهارتی دانشگاه‌ها به جامعه را از وظایف روابط‌ عمومی‌ها برشمرد و افزود: پیشرانی در خبر و ارسال سریع و به هنگام اطلاعات از اصول حرفه‌ای حوزه روابط عمومی می‌باشد.


نظر شما :