دیدار مسئولین دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی با مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۲ کد : ۸۱۴۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۲
مسئولین دانشکده شریعتی در راستای توسعه و ارتقای مرکز نوآوری و کانون‌های شکوفایی و خلاقیت با مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، صبح چهارشنبه 9 خردادماه1403، دکتر نسیم زارعیان رئیس دانشکده به همراه معاون اداری‌مالی و مدیریت منابع و برخی از مدیران حوزه‌های معاونت پژوهش و فناوری و روابط عمومی با دکتر مریم ملونی مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در محل دفتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، رئیس دانشکده، ضمن ارائه‌ی گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مرکز نوآوری و کانون‌های شکوفایی و خلاقیت، در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های دانش بنیان و فناورانه‌ی دانشکده، گفتگو نمود و در ادامه با توجه به قابلیتها و ظرفیتهای موجود در دانشکده، بر لزوم گسترش همکاریهای طرفین، با هدف توسعه و ارتقای مرکز نوآوری و کانون‌های شکوفایی و خلاقیت، تاکید شد.
گفتنی است پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل مطرح شده، مدیر کل دفتر نوآوری ریاست جمهوری ضمن حمایت،  قول مساعدت و همکاری از طرح ‌های نوآورانه و دانش بنیان اساتید و دانشجویان را داد.

 

 


نظر شما :