رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره: این جشنواره می‌تواند با یک حرکت نرم موجب شود که بیش از پیش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نهادینه شود

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۷ کد : ۸۱۵۰ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۷۲
نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای کشور و تنی چند از مسئولین کشوری و استانی، چهارشنبه ۹ خرداد‌ماه ۱۴۰۳ با معرفی برترین‌ها در استان قم به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره با حضور دکتر خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آقای جلیلی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر فاضلی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم و تنی چند از مسئولین استانی، چهارشنبه نهم خردادماه 1403 با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در این آیین، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان، ایشان را اسوه تمام عیار خدمت صادقانه دانست و افزود: رئیس جمهور شهید طراز ریاست جمهوری را بالاتر برد. دکتر خسرویان در جریان اتفاقات اخیر کشور تصریح کرد: تاب آوری ملی و اجتماعی ایرانیان نسبت به اتفاقات و رخدادها ستودنی است و مردم ما نشان دادند که با صبر و استقامت و با پشتوانه رهبری همواره در برابر سختی‌ها و ناملایمات ایستاده‌اند و بهترین واکنش‌ها را نشان می‌دهند.

دکتر خسرویان در ادامه افزود: مسیر پیشرفت و توسعه پس از شهادت آیت الله رئیسی متوقف نشده است و امیدواریم که شاهد انتخاب یک رئیس جمهور پارسا و خدمتگزار باشیم. رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: جشنواره‌ مستوره می تواند با یک حرکت نرم موجب شود که بیش از پیش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نهادینه شود و امیدواریم برگزاری این جشنواره که در شهر قم و در جوار حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که اسوه بی‌نظیر عفاف و حجاب بودند در فضای معنوی، فرهنگی و اخلاقی دانشگاه‌ها و کشور اثرگذار باشد.


نظر شما :