رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور: رئیس جمهور نماد خدمت به مردم بود و مبنای کار خود را توکل به خدا و اعتماد بر مردم قرار داده بود.

مراسم افتتاحیه اجلاس سال ۱۴۰۳ رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولین و مقامات کشوری و مدعوین، دوشنبه ۲۱ خردادماه در سالن همایش دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار شد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۷ کد : ۸۱۷۵ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۳

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در آغاز صحبت‌های خود با استناد به آیات قرآن مصیبت و بلا را فرصتی برای پیشرفت دانست و تأکید کرد: هیچ جامعه‌ای از این موضوع مستثنی نیست.

وی افزود: طبق فرمایشات امام علی (ع) مؤمن بایستی در برابر مصائب صبور، ثابت‌قدم و تسلیم در برابر خداوند باشد و از این فرصت جهت ارتقای ایمان خود استفاده کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری انقلاب را یک نعمت ذکر کرد که بایستی شکرگزار آن بود.

وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب کشور دچار بلایای بسیاری شد و افراد ارزشمندی به شهادت رسیدند ادامه داد: بزرگترین پیروزی‌های کشور بعد از این مصیبت‌ها رخ داد که نتیجه پایداری و همدلی دولت و ملت بود.

دکتر رستمی عنوان کرد: امروز نیز از دست دادن آیت‌الله رئیسی و همراهانشان بلایی است که ملت بایستی در برابر آن ایستادگی کند و به آن به عنوان فرصتی برای اتقای ایمان جامعه نگاه کنند.

وی اظهار داشت: شهید رئیسی دولت را در زمانی تحویل گرفت که کشور در شرایط سختی قرار داشت، با این وجود مبنای کار خود را توکل بر خدا و اعتماد به مردم قرار داد و این چنین بود که به شایستگی مقام شهادت نائل شد.

گفتنی است اجلاس مذکور با برنامه سخنرانی‌ها و برگزاری پنل‌های تخصصی حوزه ریاست و معاونت‌های دانشگاه تا روز چهارشنبه، 23 خردادماه ادامه خواهد داشت.


نظر شما :