وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور: نحوه مدیریت شهید رئیسی بر پایه مهربانی توأم با قاطعیت بود، لذا از رؤسا و مدیران انتظار می‌رود در سطح مدیریت خود ادامه‌دهنده این مسلک و مکتب باشند

مراسم افتتاحیه اجلاس سال ۱۴۰۳ رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولین و مقامات کشوری و مدعوین، دوشنبه ۲۱ خردادماه در سالن همایش دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار شد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۶ کد : ۸۱۷۷ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۶۲

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر زلفی‌گل ضمن تسلیت ضایعه تلخ از دست دادن آیت الله رئیسی و همراهانشان بیان داشت: بنده شهادت می‌دهم این سید جلیل‌القدر خدایی بود و در اداره امور فقط خدا، منافع ملی و منافع مردم را در نظر می‌گرفت.

وی با تأکید بر مهربانی، جدیت و قاطع بودن رئیس جمهور فقید افزود: برای شهید رئیسی اولویت منافع ملی بود نه محبوبیت.

وزیرعلوم ضمن برشمردن صفات برجسته همراهان شهید رئیسی، رمز موفقیت این دولت را همدلی کارگزارنش دانست.

وی با اشاره به پیشرفت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در چند سال اخیر اظهار داشت: مجموعه دکتر خسرویان ثابت کرد اعتماد به جوانان می‌تواند مؤثر باشد.

دکتر زلفی‌گل تصریح کرد: مهارت‌محور کردن آموزش از احکام برنامه هفتم توسعه می‌باشد و با توجه به نیاز کشور به مهارت‌افزایی و اشتغال بایستی نگاه ویژه‌ای به دانشگاه فنی و حرفه‌ای شود.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه سرانه دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، این مهم را نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تیم همراه ایشان دانستند.

وزیر علوم با تأکید بر اینکه توفیق خدمت یک نعمت است مشروط بر اینکه از لحظه به لحظه آن درست استفاده شود، افزود: نحوه مدیریت شهید رئیسی بر پایه مهربانی توأم با قاطعیت بود، لذا از رؤسا و مدیران انتظار می‌رود در سطح مدیریت خود ادامه‌دهنده این مسلک و مکتب باشند.

گفتنی است اجلاس مذکور با برنامه سخنرانی‌ها و برگزاری پنل‌های تخصصی حوزه ریاست و معاونت‌های دانشگاه تا روز چهارشنبه، 23 خردادماه ادامه خواهد داشت.


نظر شما :