با حضور معاون آموزشی و مدیران‌کل این حوزه برگزار شد: تشریح و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت آموزشی در چهارمین پنل تخصصی اجلاس سراسری رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای

پنل تخصصی معاونت آموزشی در بخش عصرگاهی دومین روز اجلاس با حضور آقای دکتر جهانشاهی، معاون آموزشی، مدیرکل‌های آن حوزه و رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سه‌شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران برگزار شد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۴ کد : ۸۱۸۵ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۸۲

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، بخش عصرگاهی دومین روز اجلاس سراسری دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای که از روز دوشنبه، 21 خردادماه 1403 در سالن همایش‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی آغاز به کار کرد، به پنل تخصصی آموزشی و تشریح و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های آن حوزه اختصاص یافت.

در پنل تخصصی مذکور، حوزه‌های خدمات آموزشی، برنامه‌ریزی آموزشی، امور مدرسان و سنجش و گسترش به ارائه مطالب و موضوعات خود پرداختند.

دکتر جهانشاهی، معاون آموزشی، آقای سلطانی‌نسب، مدیرکل خدمات آموزشی، خانم مسلمی، مدیرکل برنامه‌ریزی آموزشی، آقای رفیعی‌رفعت، مدیرکل امور مدرسان، دکتر حسینی‌مقدم، مدیرکل سنجش و گسترش و آقای دکتر ادیبی‌صدر، رئیس دبیرخانه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی از مدیران حاضر در پنل مذکور بودند که با طرح مباحث و موضوعات، به روشنگری و تبیین سیاست‌های کلی و بخشنامه‌های جدید حوزه خود پرداختند.

گفتنی است اجلاس سراسری دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای با برنامه سخنرانی‌ها و برگزاری پنل‌های تخصصی حوزه ریاست و معاونت‌های دانشگاه تا روز چهارشنبه، 23 خردادماه ادامه خواهد داشت.


نظر شما :