کسب دو عنوان برتر توسط رییس و معاون دانشکده در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۶ کد : ۸۱۹۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۴

به گزارش روابط عمومی، در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری روسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دکتر نسیم زارعیان رییس دانشکده و علی زارعی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشکده، موفق به دریافت عنوان رئیس برتر از میان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های کشور شدند.

 در این مراسم از روسای برتر دانشکده‌ها و آموزشکده‌های برتر در عملکرد سال ۱۴۰۲ بر اساس آخرین شاخص‌های ارزشیابی، تقدیر و تجلیل بعمل آمد و حائز دریافت تقدیرنامه و تندیس اجلاس شدند.

دکتر نسیم زارعیان رتبه اول رؤسای برتر دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای دختران و علی زارعی رئیس سابق آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران اسدآباد و معاون اداری مالی و مدیریت منابع فعلی دانشکده شریعتی، موفق به دریافت رتبه دوم رئیس برتر از میان آموزشکده های گروه «جیم» شد.

گفتنی است، اجلاس سراسری رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سه روز از ۲۱ الی ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران برگزار شد.

 

 

 


نظر شما :