بازدید مقامات و مسئولین سوریه از غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نمایشگاه دانشگاه‌های جمهوری اسلامی در کشور سوریه

دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دایر کردن غرفه در نمایشگاه جاذبه‌های تحصیلی ایران در کشور سوریه، در دانشکده حقوق دانشگاه دمشق حضور یافت.
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۳ کد : ۸۱۹۸ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۶۴

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یکی از ده نماینده جمهوری اسلامی ایران از بین دانشگاه‌های بزرگ، به دعوت وزارت عتف در نمایشگاه جاذبه‌های تحصیلی ایران در سوریه و شهر دمشق حضور یافت و غرفه توانمندی‌های دانشگاه را دایر کرد و در معرض بازدید همگان قرار داد.

غرفه دانشگاه به مدت 4 روز از یکشنبه، 20 خردادماه لغایت چهارشنبه، 24 خردادماه 1403 از ساعت 9 صبح تا 5 عصر در دانشکده حقوق دانشگاه دمشق برای بازدید عموم دایر بود و مورد بازدید و استقبال وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی سوریه، دکتر حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و هیئت همراه، دکتر بسام ابراهیم، وزیر رسانه و خبرگزاری سوریه، دکتر بطرس حلاق، رئیس اتحادیه ملی دانشجویان سوریه، دکتر دارین سلیمان و رئیس دانشگاه دمشق، دکتر محمد اسامه جبّان، نماینده جامعه المصطفی در کشور سوریه، حجت‌الاسلام علوی و جمع کثیری از دانشجویان سوری قرار گرفت.

در همین راستا، نماینده دانشگاه در غرفه مذکور به منظور جذب دانشجویان خارجی، با پخش کلیپ و گفتمان چهره به چهره به معرفی دانشگاه و توانمندی‌های موجود در حوزه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی پرداخت و بازدیدکنندگان از طریق اطلاعات ارائه‌شده، بیش از پیش، با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه آشنا شدند.

گفتنی است این رویداد با هدف جذب دانشجویان شهریه‌پرداز سوریه‌ای برای تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حمایت سازمان امور دانشجویان وزارت عتف و به همت دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه برگزار گردید.


نظر شما :