پیام سرپرست دانشکده دختران دکتر شریعتی تهران برای حضور حداکثری مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران.

۰۸ تیر ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۶ کد : ۸۲۱۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۸
دکتر زارعیان رئیس دانشکده ضمن حضور در پای صندوق رای، در پیامی خواستار حضور پرشور همه‌ی اقشار به‌ویژه جامعه دانشگاهی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شد.

به گزارش روابط‌عمومی، رئیس دانشکده پیامی به شرح ذیل صادر نمود:

بسمه تعالی

انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم ترین رویدادهای سیاسی کشور است.

این انتخابات فرصتی برای مردم است تا در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور نقش داشته باشند.
هشتم تیر، عرصه ای دیگر از افتخار آفرینی ایرانیان برای شکوفایی جلوه های توسعه ایران قوی است که با مشارکت پرشور و حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم می خورد.
مردم آزاده و سربلند ایران، همواره با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و برای ایران قوی، افتخار و عظمت آفریده‌اند.
جامعه دانشگاه ملی مهارت، دوشادوش آحاد مردم و با لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان، رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز هشتم تیرماه 1403، در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملّی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند. بی‌شک هر رأی شما تجلی اراده و انتخاب‌های آزادانه برای تعیین مدیریت آینده کشور خواهد بود. اعتقاد راسخ داریم که حضور پرشور ما به‌ عنوان اعضای این خانواده بزرگ علمی، نشان‌دهنده مسئولیت اخلاقی و اجتماعی جامعه دانشگاهی و نمادی از تعهد ما به به نظام مقدس جمهوری اسلامی  و توسعه کشور عزیزمان ایران قوی است.
امید است این انتخابات با حضور گسترده مردم عزیز ایران در انتخاب فردی شایسته برای ریاست جمهوری کشور، بتواند سرفصلی برای ادامه راه شهدای خدمت و  گامی پرتوان در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر وطن عزیزمان باشد.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایران اسلامی قوی

             نسیم زارعیان
سرپرست دانشکده دختران دکتر شریعتی تهران


نظر شما :