برگزاری آئین گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان

۰۹ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۵ کد : ۸۲۱۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۰
مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در نمازخانه دانشکده شریعتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مراسم اربعین شهید جمهور و شهدای خدمت صبح امروز شنبه 9 تیرماه 1403 به همت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده با حضور رئیس دانشکده، معاونین و جمعی از اساتید و کارکنان در نمازخانه دانشکده برگزار شد.
دکتر زارعیان رئیس دانشکده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، آیت الله رئیسی و شهدای همراه ایشان، ضمن اشاره به شخصیت والای حضرت آیت الله دکتر رئیسی و خدمات و تلاشهای خستگی ناپذیر و صادقانه وی، اظهار نمود: می خواهید عزیز و بزرگ شوید با خدامعامله نمایید. اخلاص در عمل و مجاهدت برای مردم در راه رضای حق، چنین نتیجه ای همچون شهید شدن و عزیز شدن را به همراه دارد.
وی تشییع پیکرهای رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان را حماسه اول و حضور پرشور مردم پای صندوق های رای ریاست جمهوری 1403 را حماسه دوم نامید و خاطر نشان کرد: بی‌شک یاد و خاطره این نام‌آوران و کبوتران سبک‌بال دیار جاودان در تاریخ و اذهان ملت شریف ایران و همه ارادتمندان در سراسر جهان به یادگار خواهد ماند.
رئیس دانشکده در پایان سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه ای به دانشگاه ملی مهارت، از تلاشهای همکاران آموزش و کلیه کارکنان در برگزاری امتحانات ، تشکر و قدردانی کرد و این تغییر نام را به فال نیک گرفته و از خداوند متعال آرزو نمود تا خیر، برکت و شکوفایی به همراه داشته باشد.

 


نظر شما :