پیام رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ملی مهارت

۱۰ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۳ کد : ۸۲۲۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۷
دکتر زارعیان رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت آغاز اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه ملی‌مهارت به میزبانی دانشکده شریعتی، پیامی صادر نمود.
پیام رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ملی مهارت

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اگر بخواهید جسم را به قدرت، به زیبایى، به توانایى، به بروز قدرتها و استعدادهاى گوناگون برسانید، باید ورزش کنید. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
 

اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان با شعار همدلی، ورزش و ایمان، اقدامی در راستای توجه به اهمیت و جایگاه ورزش و گسترش نشاط، سرزندگی و روحیه ورزشکاری است چرا که توجه به تندرستی تن و جان، کوششی برای پالایش روح و سرشت، از سستی و پژمردگی می‌باشد، به گونه‌ای که می‌توان گفت: جامعه عالم از جامعه سالم بر می‌آید .
حضور در میدان‌های رقابت، دانشجویان را با خصلت‌هایی مانند نظم‌پذیری، رقابت سالم، جمع‌گرایی، تعاون و همکاری، تحمل رقیب، پذیرش نظارت و داوری و سخت کوشی آشنا می‌کند و این خود می‌تواند تمرین و مقدمه‌ای برای نقش‌آفرینی جوانان امروز در اجتماع و جامعه بزرگ کسب و کار در فردای پیش رو باشد. لذا المپیاد حاضر نیز با چنین رویکردی اجرا می‌شود .
تربیت بدنی از جمله اموری است که حسب فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، می‌بایست با جدیت و کوشش به همراه کسب علم و دانش مورد عنایت و اهتمام قرار گیرد.

امید است که با منش ورزشکاری و حفظ ارزش‌های اسلامی در اجرای این المپیاد، شرایط را برای موفقیت‌های آتی در عرصه‌های مختلف فراهم آوریم .
اینجانب ضمن سپاس و تشکر از تمامی دست‌اندرکاران این امر که هر یک به نوعی ما را در برگزاری هر چه باشکوهتر این المپیاد، یاری می‌نمایند، برای همه دانشجویان شرکت کننده، تندرستی و پیروزی را از خداوند متعال خواهانم.


نظر شما :