پایان رقابتهای اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ملی مهارت

۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۵ کد : ۸۲۳۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۴
اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ملی مهارت با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی، مراسم اختتامیه‌ اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ملی‌ مهارت، صبح روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه۱۴۰۳، با حضور دکتر خسرویان، رئیس دانشگاه ملی مهارت، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، مسئولین، مدیران، مربیان، سرپرستان و دانشجویان ورزشکار و با تجلیل از ورزشکاران دختر برتر در سه رشته‌ی ورزشی آمادگی جسمانی، دارت و طناب‌زنی در دو بخش انفرادی و تیمی، در دانشکده ملی مهارت دختران دکتر شریعتی برگزار شد.

آقای جلیلی معاون فرهنگی و دانشجویی و سرپرست اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ملی مهارت، در سخنان خود، کارنامه‌ دانشگاه ملی مهارت را در مسابقات ملی و کشوری، درخشان معرفی کرد و اظهار داشت: امروزه نقش ورزش در سلامت و شادابی جامعه بسیار مهم می‌باشد و جامعه‌ سالم، نیازمند برنامه‌ریزی در حوزه‌‌ی ورزش است. برگزاری این المپیاد، رویدادی موثر و مفید برای انجام فعالیت‌های گروهی و موجب ارتقای وحدت و همدلی می باشد و زمینه را برای رشد، شکوفایی و رقابت سازنده ایجاد می‌کند.

آقای جلیلی خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: بهترین فرصت برای ساختن، تحصیل و ورزش، جوانی می‌باشد که باعث نشاط، سلامتی و شادابی می‌شود و تا پایان عمر این سرمایه باقی خواهد ماند. وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در مسابقات قهرمانی و در سکوهای آسیایی و بین‌المللی، افتخارآفرین باشید و به موفقیت‌های بیشتر و بزرگتری دست پیدا کنید.

آقای یادگاری مدیر کل مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی و معاون فنی المپیاد، در ابتدا از حمایت و پشتیبانی‌های مسئولین، کارکنان و دست اندرکاران این دوره از المپیاد تشکر و قدردانی کرد و گزارشی از عملکرد سه روز‌ه‌ المپیاد و رکورد مسابقات ارائه نمود.

خانم دکتر زارعیان، رئیس دانشکده شریعتی و معاون اجرایی المپیاد، اظهار داشت: با افتخار اولین المپیاد ورزش همگانی در بخش دختران را با حضور ورزشکاران در رقابت‌های سالم و دوستانه به پایان رساندیم و سعی کردیم میزبانی شما عزیزان را به نحواحسن داشته باشیم.

در پایان از نفرات و تیم‌های برتر در سه رشته ورزشی طناب‌زنی، آمادگی جسمانی و دارت، کاپ، مدال و لوح تقدیر و به سرپرستان و مربیان هر کدام از تیم‌های برنده، مدال و لوح یادبود اهداء گردید.(ورزشکاران مقام آور) (سرپرستان و مربیان مقام آور )

گفتنی است اولین المپیاد ورزش همگانی در دو بخش دختران و پسران در رشته‌های طناب‌زنی، دارت و آمادگی جسمانی از روز دهم تیرماه آغاز شده است و تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.


نظر شما :