رئیس دانشگاه ملی مهارت در آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ملی‌ مهارت:

دانشگاه ملی‌ مهارت یک دانشگاه با نشاط و یک سازه‌ بسیار قدرتمند برای بروز و ظهور توانمندی‌های دختران در صحنه‌های اجتماعی و اشتغال در آینده می‌باشد.

آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه ملی‌ مهارت، دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در دانشکده ملی مهارت دکتر شریعتی برگزار شد.
۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۷ کد : ۸۲۳۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۸
دانشگاه ملی‌ مهارت یک دانشگاه با نشاط و یک سازه‌ بسیار قدرتمند برای بروز و ظهور توانمندی‌های دختران در صحنه‌های اجتماعی و اشتغال در آینده می‌باشد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی، دکتر خسرویان رئیس دانشگاه ملی‌مهارت در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی دختران و پسران سراسرکشور اظهار نمود: امروز استعدادهای ورزشی دختران و فرزندان ایران و این شور و نشاطی را که به آینده دارند، به نظاره نشستیم، آینده‌ای که برای این سرزمین مقدس، با اهتمام و ایثارگری‌های بزرگمردان در اداره‌ی کشور، همیشه روشن و پرفروغ است و ما مردم ایران با وفاق و همدلی و حضور به موقع و تصمیم درست، سعی کرده‌ایم این ایران عزیز، همیشه پر عزت و افتخار باشد.

رئیس دانشگاه ملی مهارت با ابراز امیدواری از اینکه روز جمعه روز تجلی اراده‌ی همه مردم ایران خواهد بود، تصریح کرد: امیدوارم 15 تیرماه1403، روزی امید آفرین، پرنشاط و یک جشن بزرگ سیاسی برای مردم عزیز کشورمان باشد. وی در ادامه، یکی از اتفاقات بسیار مهم و مبارک در دولت سیزدهم را بحث تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت خواند و بیان داشت: این دانشگاه، تنها دانشگاهی در کشور است که صفت ملی را با خود به همراه دارد و ما این افتخار را به خانواده بزرگ دانشگاهیان دانشگاه ملی مهارت و شما دانشجویان عزیز که لایق دانشجو بودن در این دانشگاه بزرگ هستید، تقدیم می‌کنیم.

دکتر خسرویان، خاطرنشان کرد: حوزه‌ی اشتغال، کارآفرینی و ثروت آفرینی، ماموریت اصلی دانشگاه ملی‌مهارت است. بیش از نیمی از دانشجویان این دانشگاه، دختران می‌باشند که در رشته‌های مختلف در حال تحصیل هستند. دختران ما بسیار فعالانه و با نشاط علاوه بر حوزه‌های تحصیلی خود، در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی حضور دارند. بنابراین دانشگاه ملی و مهارت یک دانشگاه با نشاط و یک سازه‌ی بسیار قدرتمند برای تربیت دختران ایران می باشد. امیدوارم در ادامه‌ی مسیر در دانشگاه ملی‌مهارت بتوانیم توانمندی‌های دختران را برای بروز و ظهور در صحنه‌های اجتماعی و اشتغال در آینده فراهم نماییم.


نظر شما :