تقدیر و تجلیل مسئولین دانشکده از کارکنان حوزه حراست

۲۵ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۴ کد : ۸۲۷۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۰
رئیس و معاون اداری مالی دانشکده شریعتی طی نشستی با گرامیداشت روز حراست، از رئیس و کارکنان آن واحد تقدیر بعمل آوردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشکده؛ نشست گرامیداشت روز حراست، امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه 1403با حضور رئیس دانشکده، معاون اداری مالی در سالن جلسات شهید طهرانی مقدم برگزار شد.
دکتر زارعیان رئیس دانشکده در این دیدار صمیمی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات مجموعه حراست، آرامش مجموعه دانشکده را، مرهون تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های حراست عنوان کرد و بیان داشت: کارکنان حوزه حراست از مخلص‌ترین و خدوم‌ترین افراد می‌باشند که به صورت شبانه‌روزی، حفاظت، صیانت و پاسداری از مجموعه را برعهده دارند و سرمایه‌های انسانی، مادی و معنوی به دست حراست است. بنابراین اهتمام ویژه و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان حراست دانشکده قابل تقدیر است.
دکتر زارعیان در ادامه به اهمیت نقش کارکنان این حوزه در تامین امنیت دانشگاه و ایجاد فضایی مناسبت و امن برای اساتید، دانشجویان و کارکنان اشاره کرد وگفت: در مجموعه دانشکده، برای پیشبرد اهداف،  به همت و تلاش  همه کارکنان، نیازمندیم و فعالیت هیچ عضوی کم اهمیت‌تر از دیگری نیست اما حراست‌ها در جایی دیده نمی‌شوند و ما قدردان زحمات و حامی و پشتیبان ایشان در این حوزه، هستیم.
سپس آقای زارعی، طی سخنانی بیان داشت: این نشست و هم‌اندیشی، بهانه‌ای است برای تجلیل و تقدیر از شما عزیزان در حوزه حراست چرا که شما مشاورینی امین و گوش و چشم مدیران در سازمانها می باشید. همه پرسنل برای ما عزیز هستند اما حساسیت کار و اشراف داشتن در حوزه حراست ویژه تر می باشد و به نوعی حراست، بازوان مشورتی مدیر در تصمیم گیریها و مدیریت بحران ها به حساب می آیند. بنابراین صمیمانه از شما تشکر کرده و زحماتتان را ارج می نهیم.   
در پایان حاضرین، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با رئیس دانشکده و دیگر مسئولین حاضر در جلسه بیان نمودند و سپس از زحمات و تلاش های شبانه روزی و بی شائبه ی کارکنان حراست و نگهبانی در برقراری نظم و امنیت محیط دانشگاهی، با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر به عمل آمد.


نظر شما :