برگزاری آیین بدرقه کاروان زیارتی اربعین حسینی دانشجویان دانشکده دختران دکتر شریعتی

۱۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۶ کد : ۸۲۹۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۳
کاروان زیارتی اربعین دانشجویان دانشکده دختران دکتر شریعتی پس از ادای احترام به شهدای گمنام دانشکده، عازم پیاده روی اربعین شد.

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز سه شنبه 23 مردادماه1403، آیین بدرقه کاروان زیارتی اربعین دانشجویان دانشکده دختران دکتر شریعتی با حضور رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رئیس دانشکده، معاونین و برخی از مسئولین و دانشگاهیان در جوار مزار شهدای گمنام، برگزار شد.

کاروان زیارتی اربعین امام حسین (ع) متشکل از 81 نفر از دانشجویان، پس از حضور در جوار مزار شهدای گمنام دانشکده و ادای احترام به مقام شامخ شهداء و قرائت دعای امام زمان(عج) با بدرقه مسئولین، عازم سفر معنوی کربلا شد.
در این مراسم حجت الاسلام بنیان جوادی خطاب به دانشجویان زائر بیان داشت: در این مسیر مهمتر از هر چیز، میزان بهره برداری، شماست. سختیهای مسیر خریدنی است. سعی کنید انس با قرآن، نهج البلاغه، اذکار و زیارتنامه‌ها، داشته باشید. دعا، خواست و توجه برای همه  به ویژه امام زمانمان حضرت مهدی(عج)، شهداء، مظلومین غزه و ... داشته باشید و در هنگام زیارت و پیاده روی اربعین دعا کنید.
همچنین رئیس دانشکده این سفر معنوی را مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: این سفر زیارتی و معنوی و برگزاری با شکوه هرساله آن با حضور بیش از پیش زائران، پایبندی به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع)، را نشان میدهد  وخط بطلانی برای تمامی مستکبران جهانی می باشد.  شما عزیزان که این همت را داشتید، نایب الزیاره ی جاماندگان باشید و دعا کنید این برکات معنوی، نصیب همگان گردد.
در ادامه مدیر کاروان دانشجویان زائر ضمن بیان نکات و توضیحاتی در خصوص سفر، خاطر نشان کرد: این مسیر سختیهای فراوان دارد که باید توجه و آمادگی خود را بیشتر کنید و برای داشتن سفری همراه با معرفت، ضمن همدلی و همراهی با قافله ی اسرای کربلا، به حضرت زینب(س)، اقتداء کنید و با نیت خیر و آمادگی برای تحمل دشواریهای مسیر، توشه بگیرید تا از برکات سفره ی پر نور اهل بیت(ع) بهره مند گردید.
در پایان ضمن اعطای رزق معنوی به دانشجویان عازم، در پناه قرآن و ذکرصلوات، با حضور مسئولین دانشکده، بدرقه شدند.

گفتنی است این برنامه به همت هیات دانشجویی امام حسن(ع) و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و حمایت نهاد رهبری برگزار شد.


نظر شما :