برگزاری جلسه شورای اداری کارکنان در هفته گرامیداشت دولت و روز کارمند

۰۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۰ کد : ۸۳۱۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۵

به گزارش روابط‌عمومی، امروز دوشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۳، جلسه شورای اداری با حضور دکتر زارعیان رئیس دانشکده، معاونین، مدیران، روسای بخش های مختلف دانشکده و کارکنان در سالن اجتماعات فاز۱ (مفرح) برگزار شد.

رئیس دانشکده ضمن عرض تسلیت اربعین سالار شهیدان و ایام سوگواری محرم و صفر، طی سخنانی با گرامیداشت روز کارمند، از کارکنان تلاشگر و خدوم که چرخ حرکت دولت را به حرکت در میاورند، قدردانی و تشکر نمود و افزود:  تقدیر بنده در مقابل تلاش صادقانه و خالصانه‌ی شما عزیزان، ناچیز است. اهتمام در تحقق رسالت کارمندی، کار و خدمت با اخلاص، تکریم ارباب رجوع، وظیفه شرعی همه‌ی ماست، بنابراین باید تلاش کنیم در جایگاه و پستی که دستمان امانت است، با همکاری و همیاری یکدیگر در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه و مسئولیتی که برعهده داریم، ‌گامهای موثری برداریم.

در ادامه آقای زارعی معاون اداری مالی دانشکده، ضمن بیان قبولی عزاداری‌ها به ارائه‌ی گزارش کار پرداخت و از کارکنان خواست مسئولیت پذیر باشند و کارها را به نحو احسنت و با کیفیت انجام دهند و با تاکید بر داشتن روحیه‌ی پیگیری، شهامت، انصاف، تواضع و اخلاق حسنه، اظهار نمود: یک سازمان، زمانی به اهدافش می‌رسد که نیروها با هم تعامل داشته باشند و کار تیمی انجام دهند.

تقدیر از کارکنان تلاشگر، بررسی برخی موارد اداری و پاسخگویی به سوالات مطرح شده توسط روسای واحدها، پایان بخش این جلسه بود.


نظر شما :