برگزاری اولین نشست تربیت ارزیابان و چهارمین کارگاه حضوری آموزشی، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات واحدهای استانی دانشگاه ملی‌مهارت

۰۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۲ کد : ۸۳۱۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۷
این کارگاه آموزشی با هدف استقرار سامانه ارزیابی عملکرد نیروهای انسانی در بستر سامانه چارگون، به مدت سه روز به میزبانی دانشکده‌شریعتی، در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش روابط‌عمومی، اولین نشست تربیت ارزیابان و چهارمین کارگاه  حضوری مدیران نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات واحدهای استانی دانشگاه ملی مهارت، امروز سه‌شنبه ۶ شهریورماه به میزبانی دانشکده دختران دکتر شریعتی برگزار شد.

این کارگاه آموزشی پس از تلاوت قرآن کریم و قرائت سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد که پس از خیر مقدم خانم زارعیان رئیس دانشکده  و تسلیت ایام اربعین، مهندس شبستانی مشاور رئیس و رئیس مرکز نظارت، ارزیابی ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ملی‌مهارت، ضمن خیر مقدم، از رئیس دانشکده و معاون اداری مالی، جهت برگزاری و میزبانی کارگاه نظارت و ارزیابی تقدیر و تشکر نمود و  ایشان هدف این کارگاه را استقرار سامانه ارزیابی عملکرد نیروهای انسانی در بستر سامانه چارگون دانست.
وی طی سخنانی از ناظرین خواست با انگیزه مضاعف تلاش نموده تا  فرایند ارزیابی عملکرد نیروی انسانی در استان‌ها به بهترین نحو انجام گردد.

در ادامه آقای زارعی معاون اداری مالی دانشکده، ضمن بیان تجارب خود در حوزه ارزیابی، ناظرین استانی را بازوان مشورتی روسای دانشکده‌های استانی معرفی کرد و افزود: ناظرین باید با ارزیابی دقیق و مطالعات تخصصی، علت مشکلات مراکز را  بازاندیشی و شناسایی نموده و راه حل های مورد نیاز را جهت کمک به بهسازی و رفع مسائل، ارائه دهند.
وی یکی از وظایف ناظرین را شناسایی افراد متخصص و متعهد، جهت معرفی به مدیران دانشگاه، دانست و تصریح کرد: ناظرین می بایست جنبه فردی خود را از جمله صداقت، شفافیت، توانایی، تعامل، تعهد و غیره را ارتقا دهند.

این نشست از سوی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ملی به صورت کارگاه آموزشی ارزیابی عملکرد کارکنان در بستر سامانه چارگون، در حال اجرا می باشد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.


نظر شما :