برگزاری جلسه هماهنگی کمیته های مختلف دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه ملی مهارت

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۷ کد : ۸۳۱۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۹
بررسی و تصمیم‌گیری‌های لازم در راستای آماده سازی برگزاری این المپیاد صورت پذیرفت.

جلسه هماهنگی و تصمیم‌گیری درباره برگزاری دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه ملی مهارت به میزبانی دانشکده شریعتی روز شنبه 10 شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر جلیلی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، آقای یادگاری رئیس مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی دانشگاه، مسئولین دانشکده و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات در اتاق شورای ریاست برگزارشد.

دکتر جلیلی ضمن تسلیت ایام و تقدیر از میزبانی خوب دانشکده و برنامه ریزی کامل در حوزه ستادی، برای هرچه بهتر برگزار شدن المپیاد و دعوت از میهمانان و شخصیت های علمی و کشوری در زمان برگزاری المپیاد، موارد و نکاتی را بیان نمود.

سپس دکتر نسیم زارعیان رئیس دانشکده، تقویت روحیه سالم و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دریچه ورزش و تربیت بدنی را مهم قلمداد نمود و بیان داشت: با توجه به سبک کار و زندگی کارکنان، برگزاری این گونه برنامه ها لازم و حائز اهمیت است و فرصتی است تا توانمندی‌ها و تلاش‌های خود به همراه ارزش‌های انسانی و اخلاقی که در ورزش نهفته است، به نمایش گذاشته شود.
وی اظهار نمود: امیدوارم همکاری، همدلی و رقابت سالم مد نظر قرار گیرد و دانشکده دختران دکتری شریعتی میزبان شایسته ای برای این رویداد ورزشی باشد.
در این جلسه ضمن اعلام زمانبندی برگزاری المپیاد، آئین نامه ها و بررسی و هماهنگی نحوه پذیرش، اسکان، تغذیه و محل انجام مسابقات، هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کرده ودر خصوص ابعاد مختلف این رویداد ورزشی، بحث و تبادل نظر نمودند.

در پایان دکتر جلیلی و آقای یادگاری با همراهی مسئولین دانشکده، از سالنهای ورزشی جهت برگزاری مسابقات المپیاد بازدید بعمل آوردند.

 


نظر شما :