دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه ملی مهارت با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۱ کد : ۸۳۳۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۹
مراسم اختتامیه دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه ملی مهارت با حضور ریاست دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه، سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در دانشکده ملی مهارت دکتر شریعتی تهران برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه ملی مهارت که از روز پنجشنبه 15 شهریورماه با حضور تیم‌های ورزشی کارکنان دانشگاه ملی مهارت از سراسر کشور، در چهار رشته ورزشی والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و داژبال برگزار شد، عصرگاه سه‌شنبه 20 شهریورماه 1403 با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برترین‌های المپیاد ورزشی و تقدیر از مقام‌آوران به ایستگاه پایانی رسید.

مراسم اختتامیه با حضور ریاست دانشگاه ملی مهارت، اعضای هیئت رئیسه، مسئولین و مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه استان تهران و کارکنان شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی برگزار شد و از نفرات و تیم‌های برتر در این دوره از رقابت‌ها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

دکتر خسرویان در سخنرانی خود ضمن تقدیر از عوامل دست‌اندرکار در برگزاری شایسته و پرانرژی این دوره از رقابت‌های کارکنان دانشگاه و تبریک به مقام آوران ورزش‌دوست، اشاعه فرهنگ ورزش در سطح خانواده را نیز مهم برشمرد و برگزاری رویدادهای ورزشی متنوع در دانشگاه ملی مهارت را موجب ارتقای سطح نشاط فردی و اجتماعی مجموعه همکاران دانست.
سخنرانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و اجرای نمایش و برنامه‌های شاد از بخش‌های دیگر مراسم اختتامیه بود‌

گفتنی است اختتامیه مسابقات داژبال ویژه خانم‌ها و تنیس روی میز انفرادی و تیمی ویژه آقایان و خانم‌ها و تقدیر از مقام‌آوران این دو رشته ورزشی در روزهای گذشته برگزار شده بود.

همچنین کاپ اخلاق و بازی جوانمردانه به کاروان اعزامی استان کرمانشاه، اهداء گردید.

مدال‌آوران و برترین‌های دو رشته فوتسال و والیبال نیز به شرح زیر اعلام می‌گردد:

 رشته والیبال خانم‌ها

مقام اول استان تهران

مقام دوم استان چهارمحال و بختیاری

مقام سوم کرمان

 

رشته فوتسال آقایان:

مقام اول استان گیلان

مقام دوم استان فارس

مقام سوم استان مازندران

 

رشته والیبال آقایان:

مقام اول استان مازندران

مقام دوم استان تهران

مقام سوم استان آذربایجان شرقی

 


نظر شما :