کسب رتبه سوم در مرحله کشوری سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت توسط دانشجوی دانشکده شریعتی

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۸ کد : ۸۳۴۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۵
دانشجو زهرا سادات چاوشی عنوان سوم مسابقات ملی قرآن و عترت در بخش حفظ و مفاهیم احادیث معصومین علیهم السلام را به‌دست آورد.
کسب رتبه سوم در مرحله کشوری سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت توسط دانشجوی دانشکده شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشکده، در سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت، دانشجو زهرا سادات چاوشی دانشجوی دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران در این دوره از مسابقات در رشته حفظ و مفاهیم احادیث معصومین علیهم السلام، حایز رتبه سوم شد.

گفتنی است، سی‌وهشتیمن دوره ملی مسابقات قرآن و عترت دانشجویی کشور در بخش آوایی و رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ ۵ جزء و دعاخوانی و اذان آقایان و رشته‌های ترتیل و تحقیق، حفظ ۵ جزء بانوان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

در این مسابقات از هشت دانشگاه، سراسری (وزارت علوم) علوم پزشکی (وزارت بهداشت)، آزاد اسلامی، فرهنگیان، پیام نور، علوم و معارف قرآن کریم، ملی مهارت و جامع علمی - کاربردی در دو گروه بانوان و آقایان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مهم‌ترین اهداف این جشنواره، تحقق اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تقویت انس و تدبر در قرآن است.


حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده شریعتی، ضمن تبریک به این دانشجوی پرتلاش بابت کسب مقام سوم جشنواره، از حمایت، پشتیبانی و مساعدت‌های حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و واحد امور فرهنگی دانشکده، تقدیر و تشکر می نماید.


نظر شما :