پیام خیر مقدم رئیس دانشکده به دانشجویان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید،

۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۲ کد : ۸۳۴۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۶
خانم زارعیان در این پیام آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهیان، اساتید، کارکنان و دانشجویان به ویژه به دانشجویان ورودی جدید تبریک و خیر مقدم گفت.

بسمه تعالی

سپاس خداوند مهربانی که دانش را به ما ارزانی داشت و لوح و قلم را ارج نهاد و توفیق یاددهی، یادگیری و خدمت به بندگانش را عطا نمود.

با شروع ماه مهر و سال تحصیلی جدید، بار دیگر دریچه های ورود به سوی دانش و پژوهش به روی ما گشوده شده است و شما دانشجویان عزیز می توانید با تکیه بر توانمندی‌ها و بهره‌گیری از خلاقیت، نو‌آوری و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان در محیطی پر نشاط و پویا به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانید.
اینجانب ضمن خیرمقدم به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، آغاز دلنشین بهار علم و دانش را به جامعه دانشگاهی، اساتید، کارمندان و دانشجویان به ویژه نو ورودیها، صمیمانه تبریک عرض نموده و برای تلاش‌گران این عرصه ، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                 نسیم زارعیان
رئیس دانشکده دختران دکتر شریعتی


نظر شما :