برگزاری جلسه شورای فرهنگی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۰ کد : ۸۳۴۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۳
جلسه شورای فرهنگی دانشکده به منظور تمهید مقدمات و تدابیرلازم برای برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی در سال تحصیلی جدید، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، جلسه شورای فرهنگی دانشکده با هدف تشریح برنامه های ماههای گذشته و تبیین و تصویب برنامه های مهر ماه سال جاری با حضور رئیس دانشکده، معاون فرهنگی و دانشجویی و سایر اعضاء، روز دوشنبه 26 شهریورماه1403 در دفتر ریاست دانشکده، برگزار شد.
رئیس دانشکده ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتها و تلاش های ارزنده معاونت فرهنگی دانشجویی، بر اهمیت جایگاه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی دانشجومحور و تمرکز بر اجرای برنامه های باکیفیت و انجام فعالیت های مشترک توسط امور فرهنگی، کانون ها و تشکل ها و بهره گیری از توان دانشجویان، تأکید کرد و خواهان افزایش مشارکت تشکل‌ها، کانون‌ها، انجمن‌های دانشجویی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سال تحصیلی جدید، شد.
مدیر امور فرهنگی دانشکده نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در ماه های اخیر ارائه داد و همچنین به تشریح برنامه های پیشنهادی فرهنگی در سال تحصیلی جدید پرداخت.
در ادامه ی این نشست، اعضاء به بحث، گفت‌وگو درباره برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی و اجتماعی برای آغاز سال تحصیلی جدید، پرداختند و نقطه‌نظرات خود را در رابطه با راهکارهای ارتقای کیفیت و اثربخشی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بیان نمودند.


نظر شما :