برگزاری جلسۀ هماهنگی استقبال از دانشجویان دانشکده با شعار کیفیت آموزشی برای آغازی بانشاط در سال تحصیلی جدید

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۹ کد : ۸۳۵۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۷
در آستانه شروع سال تحصیلی جدید ، جلسه هماهنگی استقبال از دانشجویان دانشکده همچون سال‌های گذشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، جلسه هماهنگی استقبال از دانشجویان صبح امروز چهارشنبه 28 شهریورماه با حضور رئیس دانشکده، معاونین و مدیران مربوطه در بخشهای مختلف دانشکده در دفتر ریاست برگزار شد.
این جلسه که به منظور برنامه ریزی، انسجام بخشی، ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی و رفاهی برگزار شد، ضمن تفکیک وظایف بخش‌های مختلف دانشکده، هماهنگی‌های لازم درخصوص استقبال از دانشجویان انجام گرفت و پس از تبادل نظر تصمیمات مقتضی اخذ گردید.
خانم زارعیان رئیس دانشکده ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر مهربانی حضرت رسول اکرم(ص) و همچنین با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش واحدهای مختلف دانشکده، بیان نمود: همراهی، تعامل و همکاری تمام حوزه‌ها بسیار حائز اهمیت است و ارائه طرح، پیشنهاد در برنامه‌ریزی ، موجب انسجام و نظم هرچه بیشتر امور خواهد شد و باعث می گردد، دانشجویان سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط آغاز نمایند.
در این نشست در خصوص چگونگی استقبال و ارائه خدمات آموزشی، رفاهی و فرهنگی به دانشجویان و ارائه راهکارهایی جهت اجراشدن بهتر برنامه ها ،بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


نظر شما :