برگزاری نشست تخصصی معاون پژوهشی دانشگاه ملی مهارت با اعضای هیات علمی و مدیران گروه دانشکده شریعتی

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۴ کد : ۸۳۶۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۳
جلسه هم اندیشی با محوریت اجرای کنسرسیوم اشتغال و مروری بر تقویت و توسعه ی حوزه های پژوهشی در اتاق شورای شهید طهرانی مقدم دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جلسه هم اندیشی در ارتباط با موضوع اجرای کنسرسیوم اشتغال و مروری بر حوزه های پژوهشی صبح امروز سه شنبه 3 مهرماه 1403 با حضور دکتر یزدانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر موسوی مدیرکل کارآفرینی و ارتباط با صنعت، رئیس دانشکده ، معاون اداری مالی، معاون فرهنگی دانشجویی، رئیس اداره ارتباط با صنعت و اعضای هیات علمی و مدیران گروه دانشکده در اتاق شورای شهید طهرانی مقدم، برگزار شد.

در این جلسه بر اجرای کنسرسیوم اشتغال و زمینه سازی حضور واحد صنعت در دانشکده تاکید شد و در راستای تحقق فرآیندهای اجرایی مفاد تقاهم نامه های منعقد شده ی صنایع مختلف با دانشکده و دوره های آموزشی و تخصصی مورد نیاز صنایع، ایجاد فرصت مطالعاتی و کافه پژوهش در مرکز نوآوری، نکات و پیشنهاداتی مطرح گردید و در ادامه حاضرین در خصوص موضوعات و موارد مطرح شده ، نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

گفتنی است این نشست هم اندیشی با هدف آشنایی دانشجویان با نیازهای صنعت و یادگیری مهارتها به تناسب رشته ها و واحد صنعتی مربوطه و ایجاد اشتغال و آماده سازی فارغ التحصیلان برای ورود به بازار کار، برگزار گردید.

 


نظر شما :